Dell Latitude 5510 i7-10610U 16GB 512GB NVMe 1920x1080 Windows 11 Pro
NASZE USŁUGI
Usługa „Ochrona Ekranu Laptopa”.
- INFORMACJE OGÓLNE
- Firma Restart Plus zwana dalej usługodawcą, zawiera umowę ochrony ekranu laptopów od uszkodzeń mechanicznych z klientami sklepu Restart Plus zwanymi dalej usługobiorcami.
- OPIS USŁUGI
- Klient w momencie zakupu laptopa może dokonać zakupu dodatkowej usługi 12 miesięcznej ochrony ekrany laptopa. Usługa ochrony ekranu polega na jednorazowym przywróceniu ekranu w laptopie zakupionym w sklepie Restart Plus do stanu z przed zdarzenia w wyniku którego doszło do uszkodzenia matrycy. Usługę realizuje bezpośrednio sklep Restart Plus we własnym punkcie serwisowym.
- PUNKTY SERWISOWE
- Sklep Restart Plus ul. Kolejowa 15/17, 01-217 Warszawa
email: warszawa@restartplus.pl Tel: 508-575-184 - Sklep Restart Plus ul. Głogowska 132/140 Poznań (Górczyńskie Centrum Handlowe) email: poznan@restartplus.pl Tel: 536-918-325
- ZAKUP USŁUGI
- Usługę można kupić w momencie zakupu laptopa w sklepie Restart Plus. Cena usługi wynosi 300zł brutto i jest płatna z góry jednorazowo.
- LIKWIDACJA SZKODY – PROCEDURA
- Klient posiadający wykupioną usługę ochrony ekranu w laptopie kontaktuje się z jednym z punktów serwisowych sklepu Restart Plus i zgłasza szkodę.
- Klient dostarcza laptopa z uszkodzonym ekranem do punktu serwisowego Restart Plus osobiście lub za pośrednictwem firmy kurierskiej.
- Klient otrzymuje protokół przyjęcia sprzętu do serwisu.
- Sklep Restart Plus dokonuje naprawy poprzez wymianę matrycy na sprawną w ciągu 14 dni kalendarzowych.
- Sklep kontaktuje się z klientem w celu umówienia odbioru laptopa.
- Klient odbiera laptopa i podpisuje protokół wydania sprzętu z serwisu.
- WYŁĄCZENIA OD OPOWIEDZIALNOŚCI
Firma Restart Plus nie ponosi odpowiedzialności za szkody w Urządzeniach powstałe:
- w wyniku wandalizmu, przez który rozumie się umyślne, zamierzone zniszczenie lub uszkodzenie Urządzenia przez Osobę Trzecią lub Osobę Bliską;
- w wyniku działania ognia lub innych żywiołów (trzęsienie ziemi, huragan, sztorm, powódź);
- w trakcie montażu lub demontażu Urządzenia;
- w trakcie naprawy Urządzenia dokonywanej przez osobę nieuprawnioną lub nieautoryzowany punkt naprawczy, a także powstałe w związku przyczynowym z taką naprawą;
- usługa nie obejmuje naprawy uszkodzeń części powstałych podczas uszkodzenia ekranu takich jak: Płyta główna, procesor, karta graficzna, elementy obudowy, elementy montażowe matrycy do obudowy, przewody łączące elementy urządzenia tzw. „taśmy”, klawiatura, płyta dotykowa.
- Firma Restart plus nie ponosi odpowiedzialności za nośniki CD/DVD pozostawione
w napędach. - Firma Restart Plus nie odpowiada za dane znajdujące się na dysku komputera oddanego do serwis dlatego klient zobowiązany jest do zrobienia kopii zapasowej
w celu zabezpieczenia przed utratą danych.
- REKLAMACJE i GWARANCJA
- po wykonaniu naprawy matrycy w laptopie usługa „Ochrony Ekrany Laptopa” wygasa
- po wykonaniu usługi naprawy matrycy w laptopie jest ona objęta 6 miesięczną gwarancją od daty wydania laptopa z serwisu.
Usługa „Przegląd po roku”.
Laptopy lub komputery stacjonarne wykorzystywane są do pracy, nauki oraz rozrywki. Na ich dyskach zapisywanych jest całe mnóstwo cennych informacji, takich jak różne dokumenty, faktury, zdjęcia, sprawozdania i wiele innych. Bez względu na to, czy jest się posiadaczem komputera stacjonarnego, czy laptopa, niezwykle ważne jest to, aby regularnie poddawać go przeglądom technicznym. Dzięki temu można wydłużyć żywotność urządzenia oraz przyczynić się do jego satysfakcjonującej pracy – szybkiej i wydajnej.
- INFORMACJE OGÓLNE
- Firma Restart Plus zwana dalej usługodawcą, oferuje usługę przeglądu technicznego laptopów i komputerów stacjonarnych swoim klientom.
- OPIS USŁUGI
- Klient w momencie zakupu laptopa może dokonać zakupu dodatkowej usługi przeglądu technicznego laptopa lub komputera stacjonarnego po roku od zakupu.
Usługa polega na wykonaniu takich czynności jak:
- Czyszczenie z kurzu
- Wymiana pasty termoprzewodzącej na procesorze
- Optymalizacja działania systemu Windows
- Aktualizacja sterowników
- Aktualizacja BIOSU płyty głównej
- Skanowanie pod kątem wirusów
- Czyszczenie obudowy
Firma Restart Plus nie odpowiada za dane znajdujące się na dysku komputera oddanego do serwis dlatego klient zobowiązany jest do zrobienia kopii zapasowej
w celu zabezpieczenia przed utratą danych.
Jeżeli sprzęt dostarczony do serwisu posiada hasła, które uniemożliwią wykonanie czynności serwisowych, a zgłaszający nie poinformuje o tym fakcie w momencie oddania sprzętu czynności te zostaną pominięte. (np. brak dostępu do systemu w wyniku hasła skutkuje brakiem możliwości wykonania optymalizacji działania systemu czy aktualizacji sterowników)
- ZAKUP i CENA USŁUGI
- Klient sklepu Restart Plus może dokonać zakupu usługi w momencie zakupu laptopa lub komputera stacjonarnego. Cena takiej usługi to 150zł brutto i jest płatna z góry jednorazowo.
- PUNKTY SERWISOWE
- Sklep Restart Plus ul. Kolejowa 15/17, 01-217 Warszawa
email: warszawa@restartplus.pl Tel: 508-575-184 - Sklep Restart Plus ul. Głogowska 132/140 Poznań (Górczyńskie Centrum Handlowe) email: poznan@restartplus.pl Tel: 536-918-325
- PROCEDURA WYKONA USŁUGI
- Klient zgłasza się do wykonania usługi poprzez formularz na stronie https://restartplus.pl/warunki-gwarancji umieszczając informacje o przeglądzie po roku.
- Klient dostarcza laptopa lub komputer stacjonarny do punktu serwisowego Restart Plus osobiście lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt
- Klient otrzymuje protokół przyjęcia sprzętu do serwisu.
- Punkt serwisowy Restart Plus dokonuje czynności serwisowych wymieniowych
w pkt.2 - Punkt serwisowy Restart Plus kontaktuje się z klientem w celu umówienia odbioru sprzętu poprzez wysyłkę lub odbiór osobisty ( wysyłka na koszt punktu serwisowego)
- Klient odbiera laptopa i podpisuje protokół wydania sprzętu z serwisu.
- REKLAMACJE I GWARANCJA
- Na każdą usługę „Przeglądu po roku” firma Restart Plus udziela 14 dniowej gwarancji
- Klient ma prawo zareklamować wykonana usługę w ciągu 14 dni od odebrania sprzętu z punktu serwisowego poprzez formularz zgłoszeniowe na stronie https://restartplus.pl/warunki-gwarancji
- WYŁĄCZENIA OD ODPOWIEDZIALNOŚCI
- Firma Restart Plus nie ponosi odpowiedzialności za sytuację w której niemożliwe jest wykonanie usługi przeglądu po roku z powodu permanentnego uszkodzenia sprzętu.
- Firma Restart plus nie ponosi odpowiedzialności za nośniki CD/DVD pozostawione
w napędach. - Firma Restart Plus nie odpowiada za dane znajdujące się na dysku komputera oddanego do serwis dlatego klient zobowiązany jest do zrobienia kopii zapasowej
w celu zabezpieczenia przed utratą danych.
✅ Intel Core i7-10610U
✅ Pamięć RAM DDR4 16GB
✅ Dysk NVMe 512GB
✅ Windows 11 Pro